Start a new Travel Blog! Blogabond Home Maps People Photos My Stuff

2 Trips
5 Photos

Trips:

A test before commiting to this website
Traveling to Thailand (and Laos, and Cambodia, and Vietnam)

Shorthand link:

Arriving to Viet Nam!!

Ho Chi Minh City, Vietnam

סין צ'או (שלום בויאטנמית) לכולם!
החל מאתמול אנחנו רשמית בויאטנם.לפני יומיים עזבנו את ואנג-ויאנג אחרי הרבה פיצות ושידורים חוזרים של "חברים" ושיט אבובים מהנה במורד הנהר.
העברנו חצי יום בויאנטיין(הבירה של לאוס) בבית מלון מאוד נחמד ואתמול בבוקר המראנו לויאטנם.
החלטנו לקחת טיסה ולא ליסוע 24 שעות באוטובוס להאנוי כי לא היינו בטוחים שנצא מזה בחיים.
למרות שהיה הבדל של 150$ זה היה שווה כל אגורה.
אחרי טיסה קצרה של כשעתיים הגענו לעיר סאיגון (הו-צ'י-מין סיטי) בדרום ויאטנם.
המעבר מלאוס השקטה והכמעט לא מאוכלסת מלאת ההרים והג'ונגלים לסאיגון הסואנת, ההומה, הרועשת והמערבית היה די קיצוני ולקח לנו קצת זמן להתרגל.
אחרי שיצאנו מההלם הראשוני אנחנו די נהנים פה, למרות שיש כמה דברים שקשה להתרגל אליהם, כמו גורדי השחקים ומלונות היוקרה העצומים במרכז העיר, הלכלוך והרעש של העיר הגדולה והכי חשוב - הכבישים העמוסים במכוניות, ריקשות, הולכי רגל, אופניים ובעיקר ים של אופנועים. לחצות כאן את הכביש זה כמו ללכת בגשם ולנסות לעבור בין טיפות המים מבלי להירטב.
חציית כביש זו פעולה שדורשת הרבה ריכוז וסבלנות, להסתכל לכל הכיוונים האפשריים (חוץ מלמעלה). אין כנראה חוקי תנועה שכולם מסכימים עליהם ובסך הכל זה נראה כמו בלגאן מאורגן. כשנעלה תמונות, נעלה גם סרטון קצר שמתעד את התופעה. כרגע האינטרנט איטי ולכן זה בעיה להעלות את התמונות, אבל אנחנו מבטיחים שנעלה אותן בהזדמנות הראשונה.
עד כה הרושם שלנו מויאטנם טוב מאוד, יצאנו להסתובב בעיר ולראות את השווקים, המוזיאונים, הפארקים ומרכז העיר העשיר, הגדוש במסעדות, במלונות ובמקומות יציאה.
אנחנו מתאכסנים במקום מאוד נחמד, בלב העיר, ולומדים לאט לאט על העולם הקולינרי של ויאטנם. פרטים בהמשך...

התוכניות בגדול הן לעשות את דרכנו לאט לאט צפונה עד לבירה האנוי, דבר שיקח בין שלושה שבועות לחודש.

permalink written by  Omri Har-Shemesh on June 4, 2007 from Ho Chi Minh City, Vietnam
from the travel blog: Traveling to Thailand (and Laos, and Cambodia, and Vietnam)

A day before going to Viet Nam

Vientiane, Laos

Before our flight

permalink written by  Omri Har-Shemesh on June 3, 2007 from Vientiane, Laos

On the way to Laos

Chiang Khong, Thailand

First stop before the Slow-boat to Luang Prabang

permalink written by  Omri Har-Shemesh on May 15, 2007 from Chiang Khong, Thailand

Back from Pai

Preparing to go to Laos

permalink written by  Omri Har-Shemesh on May 12, 2007 from Chiang Mai, Thailand

Going to Pai

Pai, Thailand

A few amazing days in Pai

permalink written by  Omri Har-Shemesh on May 7, 2007 from Pai, Thailand

Cooking course

Cooking Course back in Chiang Mai

permalink written by  Omri Har-Shemesh on May 5, 2007 from Chiang Mai, Thailand
from the travel blog: A test before commiting to this website

Back in Chiang Mai

Cooking course in Chiang Mai

permalink written by  Omri Har-Shemesh on May 4, 2007 from Chiang Mai, Thailand
Send a Compliment

Jeep trek - sleep in chiang rai

Chiang Rai, Thailand

will add

permalink written by  Omri Har-Shemesh on May 3, 2007 from Chiang Rai, Thailand

Arriving to Chiang Mai

Arriving in Chiang Mai.. To be filled Later

permalink written by  Omri Har-Shemesh on April 22, 2007 from Chiang Mai, Thailand

הגעה לבנגקוק ושהיה שם

Bangkok, Thailand

הגענו לבנגקוק אחרי טיסה שעברה די מהר, כנראה בגלל שתכננתי לקרוא על תאילנד ולתכנן דברים, לא הספקתי בכלל..

לקחנו מונית עם שני ישראלים שהיו איתנו במטוס, ערס מבוגר טיפוסי וכנראה חברה שלו. הגענו לאיזור הקוואסאן (יש כ"כ הרבה דרכים לכתוב את זה, אני מניח שרק בתאי זה נכון). זה רחוב שנקרא גם "רחוב התרמילאים". זה שוק אחד גדול, עם דוכני פירות, אוכל, בגדים, תיקים, מסעדות, נהגי טקסי וטוק-טוק, וכו'.. וכו'.. המחירים ממש נמוכים יחסית לארץ - אננס קר על מקל (ממש ממש טעים!) עולה 20 באהט (שזה בערך 2.2 ש"ח). ההרגשה שלי הייתה שכל אדם שני שנפנה אליו, הוא ישראלי.

הלכנו לאכסניה שהמליצו עליה מראש (גם אמא של אנה וגם מישהי שאנה פגשה במרפאת מטיילים). לקחנו שם חדר ב-390 באהט (40 פלוס שקלים לזוג ללילה!!) אכסניה נחמדה, עם מקלחת, מזגן (חובה - ההרגשה היא שהולכים בסאונה פינית בחוץ) ומיטה. פשוט ונחמד.

ביום הראשון לא עשינו עוד הרבה - הסתובבנו בקאוואסן והלכנו לישון.

למחרת נסענו לקנות מצלמה דיגיטלית בשבילי - הגענו לקניון עצום של אלקטרוניקה (ארבע קומות מלאות במוצרי אלקטרוניקה שונים). ניסינו להתמקח איתם על מחיר של מצלמה אבל זה היה מאוד קשה - מוצרי אלקטרוניקה לא זולים בהרבה מהארץ. בסוף קנינו מצלמה פשוטה (Canon A550), אבל לפחות עם כרטיס זיכרון של 2G. קיווינו ללכת לראות כמה מקדשים אח"כ אבל הזמן שביזבזנו בהתמקחויות והחום הכבד הכריע את הכף נגד. לקחנו מונית סירה לאורך הנהר חזרה לאכסניה שלנו. בדרך ראינו לטאה ענקית מתחת לאחת המדרגות אבל היא ברחה לפני שהספקתי לצלם.

בלילה הלכנו לשוק לילה - שוק ממש גדול עם חיקויים של כל המותגים שלא נרצה (ואני לא רציתי) ועוד כל מיני דברים נחמדים. ניסינו להתמקח עם מישהי - סתם כדי לראות עד כמה אפשר להוריד את המחיר, והצלחנו לפחות לחצי מחיר, והיינו גם מצליחים יותר אם היינו באמת רוצים לקנות. לכל אורך השוק עמדו אנשים שניסו לשכנע אותנו ללכת למופע שנקרא Ping-Pong - אישה שעושה כל מיני דברים עם איזורים אינטימיים שלה (אין צורך להסביר את מקור השם אני מניח) - לא ממש עניין אותנו ללכת אבל זה לא הפריע להם להציע עד בלי די..

אח"כ ישבנו שם במסעדה באיזור השוק, ואכלנו שרימפס. רמת השירות שם מאוד גבוהה - שלושה מלצרים/יות שירתו אותנו ועקבו אחרי כל צעד ושעל. הארוחה יצאה כמובן, בערך חצי אם לא פחות ממה שהיה עולה בארץ.

עד כה אין קלקולי קיבה רציניים..

היום בבוקר נסענו לשוק צף, שמרגיש ממוסחר משהו אבל עדיין חוויה מיוחדת. נסענו לשוק שנמצא כמעט שעה מחוץ לבנגקוק, עברנו בדרך חלק ניכר מהעיר הזו - היא פשוט עיר ענקית! בדרך ראינו גורדי שחקים לצד בתי כפר רעועים, ובכל בית - מקדש רוחות (בפעם הבאה - מה זה מקדש רוחות?)

זו הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי ממש במזרח ובאיזור טרופי (חוץ מהלחות המטורפת). הצמחייה ירוקה וגבוהה, ובאיזור עירוני שבו לא בנו, הייתה צמחייה גבוהה ועבותה.

אחרי שחזרנו נסענו לארמון המלך ולמקדש שלידו - ממש יפה, אשלח תמונות.

permalink written by  Omri Har-Shemesh on April 20, 2007 from Bangkok, Thailand
tagged Hebrew and Thailand

Viewing 1 - 10 of 13 Entries
first | previous | next | last

author feed
author kml

Heading South?

Online Spanish lessons with a live personal tutor FairTutor can hook you up with Online Spanish lessons with a live personal tutor. It's pretty sweet! Online Spanish lessons with a live personal tutor www.fairtutor.com
Navigate
Login

go
create a new account

Blogabond v2.40.58.80 © 2024 Expat Software Consulting Services about : press : rss : privacy
View as Map View as Satellite Imagery View as Map with Satellite Imagery Show/Hide Info Labels Zoom Out Zoom In Zoom Out Zoom In